AT&T bu uygulamayı New York, Los Angeles, Chicago ve San Francisco da başlatmış. Projenin tutup tutmamasına göre de marka veya bölge olarak genişletme yoluna gidebilirlermiş.
Ayrıca müşteriler bu bilgileri nasıl almak istediğini de seçebiliyormuş. SMS, MMS, e-mail veya Facebook aracılığıyla müşterilere teklifler ve indirimler gönderilebiliyormuş.
Shopalerts uygulaması Geo-Fence denilen bir teknolojiyi kullanıyor. Geo-fence; wikipediadaki kelime anlamına göre belirli bir coğrafi alan için çapı ifade ediyor.
Bu teknoloji Telekomünikasyon operatörleri ve reklam verenler için farklı bir pazarlama alanı. Daha önce sanırım Turkcell buna benzer bir uygulama yapmış fakat pek fazla yerde uygulamadığı için pek başarılı olamamıştı. Şimdi sosyal paylaşım ortamlarının gelişmesiyle beraber tekrar denenebilir bir proje. AT&T yi izleyip göreceğiz. Alışveriş alışkanlıkları bölgesel olarak farklılık gösterse de oradaki tutup tutmamasına göre Türkiye'de denenebilir.
bu konuyla ilgili bir yazıyı şuradan okuyabilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder